【立場新聞報導】政府拒全民退保 林鄭稱根據財政司數據 曾俊華:我未計過條咁嘅數

(原文刊於《立場新聞》2017年1月29日)

林鄭月娥、曾俊華

林鄭月娥、曾俊華

參選特首的前政務司司長林鄭月娥,今天接受電視台訪問時提到,政府對不論貧富方退休保障方案(即全民退保)有保留,是因為2014年財政司司長公布長遠財政計劃工作小組報告,方案對政府公共財政有影響,「個數係財政司司長做出嚟」。

不過林鄭的競選對手曾俊華,今天與關注少數族裔權益的組織融樂會成員會晤後,回應記者時表示:「咁奇怪?我就未計過條咁嘅數。」他指有可能是政府內部有同事計過有關數目,但計算有關數據時,會有很多假設,「嗰啲假設係點樣,大家都可以計得出嚟,或者大家可以詳細睇睇佢啲數係點做法,自己做出一個判斷」。

曾俊華又否認自己是守財奴,稱大家要看事實,指過去5年特首或林鄭月娥都曾說,社會福利支出增長差不多有六成,每年也有雙位數增長,希望大家作出一個較公平的看法。

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *